TZ: Pivo České republiky 2014: Osm medailových příček pro piva z portfolia HEINEKENu

(Tisková zpráva) České Budějovice, 9. června 2014 – Nejvíce ze všech zúčastněných – celkem osm cen – získaly pivní značky z portfolia společnosti HEINEKEN, které v České republice patří pivovary Krušovice, Velké Březno a Starobrno. Stalo se tak na degustační soutěži Pivo České republiky v Českých Budějovicích. Nejúspěšnější přitom byl pivovar Krušovice, který se kromě několika dalších cen může pyšnit i titulem absolutní vítěz za Krušovickou 12.

 

Petr Hauskrecht, vrchní sládek a ředitel pivovaru Krušovice, přebírá ocenění

_

Pivovarům HEINEKENu se podařilo uspět mezi velmi silnou konkurencí. Celkem se do soutěže přihlásilo 53 pivovarů z České republiky, Slovenské republiky a Ruska. Degustátoři hodnotili 322 vzorků piva v celkem 18 kategoriích.

Pivní značky z portfolia HEINEKENu získaly tato ocenění:

První místa:

Krušovice Desítka – kategorie světlé výčepní pivo

Krušovice Dvanáctka – kategorie světlý ležák Premium

Zlatopramen Radler Citron – kategorie ochucené pivo

Druhá místa:

Krušovice Černé –  kategorie tmavé výčepní pivo

Zlatopramen Radler Grapefruit – kategorie ochucené pivo

Třetí místa:

Starobrno Tradiční – kategorie světlé výčepní pivo

Zlatopramen NA – kategorie nealkoholické pivo

Krušovický pivovar se dále stal absolutním vítězem soutěže. Nejlepším pivem napříč kategoriemi se stala Krušovická Dvanáctka.

“Ocenění z degustační soutěže Slavnosti piva v Českých Budějovicích považujeme za vysoce prestižní. Krušovická Dvanáctka coby absolutní vítěz i ostatní ocenění nás pochopitelně velmi těší. Bereme je jako potvrzení kvality krušovických piv a současně i naší práce. Krušovice začínají být opravdu králem,” komentoval úspěch krušovického pivovaru jeho vrchní sládek a ředitel Petr Hauskrecht.

18. ročník degustační soutěže Pivo České republiky 2014 se od 4. do 6. června konal v Českých Budějovicích. Soutěž má vysokou úroveň také díky jedinečnému systému anonymních degustací. Na regulérnost dohlíží nezávislá autorizovaná certifikační firma TÜV DÜV Czech s.r.o. Česká republika. Vítězové jednotlivých kategorií získávají keramické korbele a certifikáty a právo používat označení na etiketách k propagaci.

Štítky:  
 
Názory a komentáře
Pijme s rozumem!
Top